Послуги та сервіси, на які ще може претендувати пасажир потягу

  • Якщо пасажир переплутав потяг, він має право повернутися на початкову станцію безкоштовно. Це ж стосується ситуації, коли людина проїхала свою станцію. Повернутися на місце призначення вона може безоплатно. Ви маєте право продовжити поїздку без доплати й у тому разі, якщо ви відстали від потяга. Просто повідомте про свою проблему начальнику станції, на якій опинилися. Він зв’яжеться з начальником потяга, на якому ви їхали, щоб провідники простежили за вашими речами й зняли їх із поїзда на найближчій станції, зупинка на якій за розкладом становить 10 і більше хвилин. Пам’ятайте, що пасажир має право безкоштовно доїхати до тієї станції, на якій опиняться його речі, а потім продовжити шлях на потязі, оновивши квиток у касі. Доплачувати за новий квиток не потрібно.
  • Якщо ви забули свій квиток, до прикладу, залишили його в людини, яка проводжала вас, вона повинна не пізніше, ніж протягом години після відправлення потягу пред’явити забутий вами документ начальнику вокзалу (станції). Він у свою чергу дасть телефонограму начальнику потягу, яким ви прямуєте, і вам випишуть новий проїзний документ на весь шлях прямування. Вартість телефонограми оплачується заявником. Якщо ж протягом 4-х годин після відправлення телефонограма не надійшла, пасажир вважається “безквитковим” і платитиме штраф. Також йому доведеться повторно купувати квиток або вийти з потягу.
  • Курити в українських потягах заборонено, тому, якщо хтось із пасажирів палить, ви можете вимагати від провідника вжити заходів. Також ви в праві просити його втихомирити галасливих пасажирів.
  • Розбудити вас при під’їзді до вашої кінцевої станції – це обов’язок провідника.
  • Правила щодо багажу в потягах передбачають провезення із собою у вагоні ручної поклажі вагою до 36 кг, що не перевищує за обсягом відведеного на одного пасажира місця для багажу.
  • Вартість постільної білизни вже включена у квиток на потяг “Укрзалізниці”, якщо ви від неї не відмовилися при оформленні проїзного документу на касі (інформація про постільну білизну позначена “ПБ”, 3-й рядок знизу). До речі, пасажир має право не лише не здавати ліжко, а й не прибирати його за собою. Прибирання постільної білизни входить у посадові обов’язки провідника. Відповідно до інструкції, ви навіть можете попросити провідника розстелити вам ліжко, якщо людині це складно зробити самій. Це особливо актуально для людей похилого віку, вагітних жінок і сімей, які подорожують із маленькими дітьми. До обов’язків провідника також входить підйом і опускання верхніх полиць.
  • Якщо ваше місце в поїзді зайняв інший пасажир, провідник зобов’язаний виділити вам інше. Якщо це місце знаходиться у вагоні класом вище, ви не повинні нічого доплачувати, але якщо у вагоні класом нижче, – вам зобов’язані повернути різницю у вартості квитка.
  • Ви можете купити залізничний квиток безпосередньо в провідника, якщо з якоїсь причини не змогли або не встигли зробити це у звичайній касі. При цьому провідник зобов’язаний видати вам стандартний квиток.
  • У разі, якщо гроші і документи вкрадені або загублені, пасажир ” Укрзалізниці” може придбати квиток без оплати – ви можете доручити комусь із своїх знайомих купити квиток на ваше ім’я (запит на купівлю можна зробити телефоном або факсом). Такий квиток на поїзд, який відправляється зі станції, на якій ви перебуваєте, може бути оформлений з будь-якої точки країни. Купити проїзний документ у такий спосіб можна не менше, ніж за 3 години, і не раніше, ніж за 2 доби до відправлення потягу.
  • Якщо ви спізнюєтеся на потяг, і до його відправлення встигаєте дійти лише до першого або останнього вагона, а у вашому квитку вказані місця в іншому кінці потягу, ви можете сісти в будь-який найближчий до вас вагон. Це правило актуальне для посадки на проміжних станціях, де зупинка дуже маленька за часом.
  • Якщо вам потрібно пред’явити квиток для звітності після поїздки, до прикладу, для оформлення відрядження, ви можете звернутися до провідника, і він поверне вам ваші проїзні документи. Якщо ж провідник не може знайти ваш квиток, зверніться до начальника потягу – вам складуть акт про втрату квитка і на його підставі видадуть новий.
  • Ви можете користуватися розетками у вагонах потягу безкоштовно в будь-який час, це не залежить від того, зупинилися ви на станції чи ідете.
  • Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно або холодно, викликайте начальника потягу з правовими нормами перевезення пасажирів. У них ви зможете побачити дозволені температури перевезення у різні сезони. Якщо кліматичні умови не відповідають вказаним, вам мають безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
  • В провідника можна взяти ремінь безпеки для дитини або дорослого пасажира, якщо він подорожує на верхній поличці. Ці ремені безпеки є у потягах завжди, і їх зобов’язані надавати пасажирам верхніх полиць. Якщо наданий ремінь, на ваш погляд, недостатньо міцний, ви також можете попросити його замінити.
Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s